- Szczegóły
-
Kategoria: Obóz
-
Opublikowano: niedziela, 28, maj 2017 20:47
Kochani,
po krótkich negocjacjach stało się: Zbyszek Zajdel postanowił zadebiutować w roli Kierownika Obozu. Ela Pani zaopatrzy za to obóz we wszystko jako Zaopatrzeniowiec. Powodzenia :).
Warunki uczestnictwa w obozie letnim AKP Kalmar nad J. Piłakno w terminie 2 - 15 lipca 2017 roku - ( GPS 53.780889,21.169417 - wrzucone w Google Maps działa bez pudła, trafiacie na środek obozowiska) są następujące:
- Klubowicze (definicja tutaj) - 560 PLN za cały obóz (14 dni) bądź 40 PLN za każdą rozpoczęta dobę pobytu.
- Rodziny Klubowiczów, studenci i dorośli uczniowie, kursanci szkolący się na obozie - odpowiednio 630/45 PLN
- Pozostali dorośli uczestnicy obozu - odpowiednio 700/50 PLN
- Stawki dla dzieci
|
cały obóz (PLN) |
dniówka (PLN) |
Dziecko 0-7* |
140 |
10 |
Dziecko 8-12 |
280 |
20 |
Dziecko 13-15 |
420 |
30 |
wiążący jest ukończony wiek w momencie przybycia na obóz
Wpłaty na rachunek klubowy z adnotacją "Obóz ...(wpisujemy osoby i okres pobytu) ..":
AKP Kalmar Klub Sportowy, ul. Akademicka 5, 44-100 Gliwice
Bank Pekao S.A. O/Zabrze, nr rach
47 1240 4849 1111 0010 6440 8818
UWAGA - WAŻNE ! Wzorem lat ubiegłych ustaliliśmy, że udział w obozie zakłada uczestnictwo w pracach na rzecz obozu. Nikomu korona z głowy nie spadła, więc przyjmujemy, że każdy uczestnik dorosły jest potrzebny dla funkcjonowania obozu i każdy pobyt dłuższy niż jeden dzień może być związany z pomocą przy rutynowych czynnościach obozowych. Zakładamy tak w ogóle, że nawet w razie jednodniowego pobytu nie odmówicie wsparcia, jeżeli takowe będzie potrzebne. Nie oznacza to uczestnictwa w pełnych wachtach, w których jednak uczestniczyć będzie każdy pełnoletni przebywający na obozie kilka – kilkanaście dni.
Prosimy też o zgłaszanie mailem dokonanego przelewu oraz :
-okresu pobytu,
-ilości osób dorosłych (imiona ,nazwiska),
-ilości dzieci (imię, wiek)
-chęci nurkowania (TAK lub NIE, ew. interesujący WAS charakter nurkowania)
bezpośrednio kierownikowi obozu - Zibiemu Zajdlowi, tel. 603 974 050, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Za Zarząd
Michał Filipów
- Szczegóły
-
Kategoria: Obóz
-
Opublikowano: niedziela, 15, maj 2016 20:46
Kochani,
Zarząd ustalił warunki uczestnictwa w obozie letnim AKP Kalmar nad J. Piłakno w terminie 3-16 lipca br. - ( GPS 53.780889,21.169417 - wrzucone w Google Maps działa bez pudła, trafiacie na środek obozowiska) w sposób następujący:
- Klubowicze (definicja tutaj) - 560 PLN za cały obóz (14 dni) bądź 40 PLN za każdą rozpoczęta dobę pobytu.
- Rodziny Klubowiczów, studenci i dorośli uczniowie, kursanci szkolący się na obozie - odpowiednio 630/45 PLN
- Pozostali dorośli uczestnicy obozu - odpowiednio 700/50 PLN
- Stawki dla dzieci podamy jak zwykle po otrzymaniu zgłoszeń, na podstawie których określona zostanie ilość osób niepełnoletnich na obozie. Nie przekroczą one 25 - 50% stawek dla osób dorosłych.
Deklaracją uczestnictwa będzie wpłata 25% należności za deklarowany okres pobytu osób dorosłych, dokonana na poniżej podany rachunek do dnia 13 czerwca (poniedziałek). Od ilości osób uzależniamy m.in. wybór transportu, więc proszę ten termin potraktowac powaznie.
Wpłaty na rachunek klubowy z adnotacją "Obóz letni AKP Kalmar ...(wpisujemy osoby i okres pobytu) ..":
AKP Kalmar Klub Sportowy, ul. Akademicka 5, 44-100 Gliwice
Bank Pekao S.A. O/Zabrze, nr rach
47 1240 4849 1111 0010 6440 8818
UWAGA - WAŻNE ! Wzorem roku poprzedniego ustaliliśmy że udział w obozie zakłada uczestnictwo w pracach na rzecz obozu. Nikomu korona z głowy nie spadła, więc przyjmujemy, że każdy uczestnik dorosły jest potrzebny dla funkcjonowania obozu i każdy pobyt dłuższy niż jeden dzień może być związany z pomocą przy rutynowych czynnościach obozowych. Zakładamy tak w ogóle, że nawet w razie jednodniowego pobytu nie odmówicie wsparcia, jeżeli takowe będzie potrzebne. Nie oznacza to uczestnictwa w pełnych wachtach, w których jednak uczestniczyć będzie każdy pełnoletni przebywający na obozie kilka – kilkanaście dni.
Prosimy też o zgłaszanie mailem dokonanego przelewu oraz :
-okresu pobytu,
-ilości osób dorosłych (imiona ,nazwiska),
-ilości dzieci (imię, wiek)
-chęci nurkowania (TAK lub NIE, ew. interesujący WAS charakter nurkowania)
bezpośrednio kierownikowi obozu - Karolinie Walawskiej tel. 667 367 360, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Za Zarząd
Michał Filipów