Rozładunek transportu Wuksniki 2021
- Szczegóły
- Kategoria: Obóz
- Opublikowano: niedziela, 18, lipiec 2021 13:32
Obóz - w słowniku Kalmarowców pozycja szczególna. Miała swoje lata wielkie, lata mniej wybitne - ale stanowi jeden z podstawowych elementów życia klubowego. Elementem decydującym o charakterze obozu jest ilość osób szkolonych. Formuła dosyć luźnego, aczkolwiek zorganizowanego i uporządkowanego co do rozkładu dnia zjazdu członków i sympatyków AKP Kalmar sprawdza sie od ponad pięćdziesięcu lat i pewnie będzie trwać lata kolejne bez zasadniczych zmian. Zgódźmy się - czy ktoś ma zamiar zrobić z piramid w Gizie galerię handlową ...
Uwaga wszyscy zainteresowani - PAKOWANIE sprzętu klubowego i prywatnych gratów (w tej kolejności) na transport planujemy w najbliższy piątek tj. 2 lipca 2021r o godzine 18:00.
Chętnych do pomocy i podwózki tego czy owego - po uzgodnieniu z Wiśnią czy podwózka jest możliwa, jako że przestrzeni ładunkowej jest taka jak w roku poprzednim - serdecznie zapraszamy do siedziby Klubu na Wydziale Budownictwa, wejście od podwórka.
UWAGA !!!
W pierwszej kolejności pakujemy sprzęt klubowy, butle, balast a nastepnie graty prywatne zapakowane "na miękko".
Jak co roku, na początku lipca odbył się klubowy obóz nurkowy. W ostatnich latach kalmarowicze spotykają nad Jeziorem Wuksniki (gmina Miłakowo), które jest siódmym najgłębszym jeziorem w kraju.
Oprócz nurkowania udało się w tym roku zorganizować wspólny spływ kajakowy Drwęcą Warmińską oraz wycieczkę rowerową po okolicy, którą zorganizował dla nas burmistrz Miłakowa.
Drodzy Klubowicze oraz Sympatycy AKP Kalmar,
tegoroczne wyjazdowe spotkanie klubowiczów oraz sympatyków klubu AKP Kalmar odbędzie w dniach 4.07-18.07.2021r nad Jeziorem Wuksniki (GPS 53.973909, 20.103465 skręcając z drogi Bieniasze - Miłakowo przed wsią Mysłaki w lewo w dół do jeziora, na skrzyżowaniu o wsp. GPS 53.980993 20.109666).
Jak wszystkim wiadomo zmagamy się z pandemią wirusa SARS-CoV-2 więc, wyjazdowe spotkanie przebiegać będzie zgodnie ze wszystkimi wymogami związanymi z zapobieganiem rozprzestrzeniania się koronawirusa.
Deklarację uczestnictwa oraz deklarowany okres pobytu należy zgłaszać na adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie do : Barbara Walawska, tel. 601 481 505.
UWAGA - WAŻNE ! Zgodnie z tradycją lat poprzednich, udział w wyjazdowym spotkaniu zakłada uczestnictwo w pracach związanych z codzienną organizacją dnia.
Warunki odpłatności i uczestnictwa są następujące:
Klubowicze (definicja tutaj) - 55 PLN za każdą rozpoczęta dobę pobytu.
Rodziny Klubowiczów, studenci i dorośli uczniowie - odpowiednio 60 PLN
Pozostali dorośli uczestnicy obozu - odpowiednio 70 PLN
Dziecko 3-12 – 20 PLN
Dziecko 13-16 – 40PLN
Uwaga wszyscy zainteresowani - PAKOWANIE sprzętu klubowego i prywatnych gratów (w tej kolejności) na transport planujemy na najbliższy piątek 3 lipca na godzinę 18:00.
Chętnych do pomocy i podwózki na obóz tego czy owego - po uzgodnieniu z Zibim czy podwózka jest możliwa, jako że przestrzeni ładunkowej jest mniej niż zwykle - serdecznie zapraszamy do siedziby Klubu na Wydziale Budownictwa, wejście od podwórka.
UWAGA !!!
W pierwszej kolejności pakujemy sprzęt klubowy, butle, balast a nastepnie graty prywatne zapakowane "na miękko".